Basszus…

Most nézem, hogy idén qrvára nem vittem túlzásba a posztolást. I’m so sorry, bro… Elvitt a horgolós insta, a munkahely (ne kérdezd, alig melóztunk idén), az ingatlan-vadászat (egyre elkeserítőbb a helyzet, ami új tervekre sarkallt, de erről majd egyszer máskor :D), a tanulás, a tervezés, és a minden más.

Összegezzünk így egy nappal a 36. előtt?

Sok kedves-aranyos ember a világ minden szegletéből a horgolós IG-n; plusz pár kiló, zen (meg zene)….

Na jó, valljuk be: geciunalmas vagyok. Legalábbis idén.

Kieg. :12.06.

Nem értem. Még ma sem. De legalább van egy kis forgalom a blogon a statisztika szerint 🤣

Oké, persze: imádom a morbid humort, de ez azért már na. 2.-án mail A Férfitől, h rég beszéltünk, hogy vagyok. Zenét hallgattam, és a mail megnyitásakor megszólalt a Scorpions Still loving you-ja. Ne kapjak agyvérzést, mi?! Nem kellene ennyire direktben tolni a kretént, kedves Karma! És mire helyre tettem magamban a dolgot, este vmelyik szennycsatornán az volt a téma, hogy ki hogyan viseli, ha feltűnik az ex. Kihaltam szerintem arra a napra. (Halkan jegyzem meg, hogy ótvar pofátlanság megkérdezni, hogy vagy, majd a választ figyelmen kívül hagyni; de nem várok csodát senkitől…)

De legalább videót nézhettem szombaton Mogyiról, aki jelenleg kb egy alma méreteit tudhatja magáénak ❤ Nagyon várunk, kisember 😘 Keresztanyunak lenni a legjobb dolog már most a világon!!! 😉